dilluns, 11 de març del 2019

Llibre SEGON trimestre


PER 13 RAONS

-Perquè l'has triat? T'ha agradat?

Aquest trimestre m'he llegit per 13 raons, aquest llibre m'ha agradat molt, perquè és un d'aquells llibres que llegeixes un capítol i l'autor et deixa amb intriga, així que has de llegir el següent. Me'l porta'n recomanant bastant temps i no l'he llegit fins aquest trimestre. I la veritat m'hauria agradat llegir-me'l més abans, perquè et dóna un tipus de coneixement... Una manera de pensar i de reflexionar, diferents.

-Argument del llibre:

A simple vista quan el comences a llegir, sembla la típica història de la nena que és suïcida a causa de l'assetjament escolar, aquesta mena d'història tantes vegades llegida. I en realitat el llibre va d'això. Però l'autor americà Jay Asher, hi ha tingut el valor de 
narrar la història des del punt de vista de la noia que és suïcida. I és que la Hannah (la noia que pateix l'assetjament escolar), deixa gravades tretze cintes de casset on explica els motius de la seva mort. Cada cinta va dirigida a un dels companys que la Hannah creu que van ser culpables del seu suïcidi. Com he dit abans podria ser una típica història d'adolescents, però la capacitat que té l'autor d'escriure i de descriure els fets, un per un, és increïble, m'ha encantat!


-El recomanes?

Per 13 raons el recomano a tothom! Principalment als adolescents, ja que segur que hi ha algú, que se sent identificat amb algun personatge. Aquest llibre m'ha fet reflexionar i pensar bastant en el món que ens volta, en com els nostres actes poden influir a la gent que tenim al costat, fins i tot sense donar-nos conte. Animo a tothom a què se'l llegeixi, només pot fer bones impressions!


-Frase que m'ha agradat:

''Ha de ser possible nadar sense convertirte tu mateix en aigua''.

                                       
                                    

                                            SALWA❤

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada